جت پرينتر | قيمت جت پرينتر | بهترين قيمت جت پرينتر | ارزان ترين جت پرينتر
نوشته شده توسط : مریم متدین

در جت پرينتر ها بر اساس پاشش غير تماسي جوهر به ويژه به صورت ذراتي كه باردار شده اند و همانطور چسبيدن ذرات جوهر بر روي محصولات به گونه اي كه نوشته چاپ شده در برابر هرگونه آسيب ها نظير رطوبت و استحكاك مقاوم شده باشد و به سادگي و راحتي از روي محصول جدا نشود، همين سيستم پاششي غير تماسي موجب شده است كه سرعت چاپ د راين گونه چاپگر ها بيشتر بشود به ويژه در چاپگر صنعتي كه سرعت بسيار بالاتر است.

سيستم عملكرد جت پرينتر هاي صنعتي به گونه است كه با نصب بر روي خطوي توليد با توجه به تكنولوژي پيشرفته اي كه دارد موقعيت محصول را شناسايي مي كند و بر اساس آن برنامه اي كه داده شده است، جوهر با فشار و سرعت زياد و بر اساس طرحي كه سفارش داده شده است روي محصول پاشيده مي شود.

و بعد از اين كه پاشيده شد خيلي زود و سريع آن نوشته كه ممكن است تاريخ توليد و يا انقضا محصول باشد و يا مشخصات آن باشد شكل مي گيرد و خشك مي شود.

دليل استفاده از اين گونه پرينتر ها در صنعت اين است كه علاوه بر سرعت بالايي كه در چاپ دارند مقاومت زيادي را نيز دارا مي باشند و كمتر خراب مي شوند؛ نكته بسيار مهم در استفاده جت پرينترها اين است كه نبايد در مواجه با حجم بالاي كاري و مدت زمان طولاني كه از آن استفاده مي شود خيلي زود خراب و فرسوده بشود و در صورتي كه نيامند تعمير باشند هزينه مالي آن ها به طوري باشد كه خيلي سنگين نباشد.

مجموعه پارسا جت پرينتر به عنوان نمايندگي پخش و فروش انواع مدل هاي جت پرينترهاي صنعتي حرفه اي گرانقيمت و جت پرينترهاي دستي ارزان قيمت در ايران مي باشد، ارائه دهنده كليه خدمات پخش، فروش، مشاوره خريد، گارانتي، پشتيباني و خدمات پس از فروش مي‌باشد.

پارسا جت پرينتر به عنوان يكي از معتبرترين ارائه دهنده هاي خدمات پخش و فروش و خدمات پس از فروش در ايران و به ويژه در مناطقي چون مشهد، اصفهان، اروميه، اردبيل، تبريز، شيراز، تهران، زنجان مي باشد.

جت پرينترهاي تك رنگ با قابليت پرينت مشكي و پرينت سفيد از محصولات ارائه شده مي‌باشند. علاوه بر پرينترهاي جوهر افشان صنعتي و دستي ، انواع دستگاه ليرز ماركر جهت حكاكي ليزري تاريخ ، قيمت ، اطلاعات و باركد ، از ديگر محصولات ما مي‌باشند.

جت پرينتر هاي تك رنگ داراي قابليت پرينت مشكي و پرينت سفيد رنگ مي باشند مي باشد. علاوه بر پرينترهاي جوهر افشان صنعتي و دستي ، انواع دستگاه ليرز ماركر جهت حكاكي ليزري تاريخ ، قيمت ، اطلاعات و باركد ، از ديگر محصولات ما مي‌باشند.

دستگاه هايي كه به عنوان جت پرينتر معرفي مي شوند داراي انواع مختلفي مي باشند.

هر فرد خريداري بايد با توجه به محصول توليدي، ويژگي هاي سطح چاپ و جنس و تيراژ توليد و شرايط اختصاصي كه خط توليدي اش دارد از بين انواع مختلف اين چاپگر ها يكي را انتخاب كند كه مناسب تر باشد.

 





:: برچسب‌ها: جت پرینتر ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: